Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДен Дівень-
dc.contributor.authorDeng Diven-
dc.date.accessioned2024-01-16T14:10:25Z-
dc.date.available2024-01-16T14:10:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДен Дівень Методика підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до формування культури сприйняття учнями різностильового вокального мистецтва : дис... доктора філософії за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво). / Ден Дівень ; наук. кер. Н. Г. Кьон; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського. - Одеса, 2023. - 247 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18639-
dc.description.abstractУ дисертації представлено результати наукового дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до формування культури сприйняття учнями різностильового вокального мистецтва. Відзначено, що зазначеному питанню належна увага в дослідженнях учених не надається. З метою вирішення завдань дослідження розглянуто сутність трьох груп базових понять: до першої групи віднесено визначення сутності, специфіки й структури підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до здійснення позитивного впливу на сприйняття сучасними школярами художньо-цінного музичного мистецтва; друга група понять спрямована на розкриття сутності поняття «культура музичного сприйняття»; третя група понять пов’язана з проблемою виховання стильового смаку як застави здатності до вибірковості школярів у власних музичних преференціях. Відзначено, що загострення ситуації щодо якості музичного сприйняття школярів обумовлено з зростанням негативного впливу комерційних мас-медіа на формування музичного середовища суспільства, а також тим, що сучасні учні, які зростають в умовах інформаційно-комунікативних інновацій, суттєво відрізняються від своїх попередників за типовими формами музично-пізнавальної діяльності й позиціювання себе як самодостатньої особистості, з широким можливостями самостійного вибору «модної» у сучасної молоді музичної інформації. The dissertation presents the results of a scientific study of the problem of training future teachers of musical art to form a culture of students’ perception of multistyle vocal art. It was noted that this question is not paid enough attention in the research of scientists. In order to solve the tasks of the research, the essence of three groups of basic concepts was considered: the first group includes the definition of the essence, specifics and structure of the training of future teachers of musical art to have a positive influence on the perception of artistic and valuable musical art by modern school students; the second group of concepts is aimed at revealing the essence of the concept of “music perception culture”; the third group of concepts is related to the problem of educating stylistic taste as a pledge of the ability of school students to be selective in their own musical preferences. It is stated that the aggravation of the situation regarding the quality of music perception of school students is conditioned by the growing negative influence of commercial mass media on the formation of the musical environment of society, as well as the fact that modern students, who grow up in the conditions of information and communication innovations, differ significantly from their predecessors in terms of typical forms of musical and cognitive activity and positioning themselves as self sufficient individuals, with wide possibilities of independent selection of “fashionable” musical information among today’s youth. In combination with insufficiently formed musical females and selectivity in their musical preferences, this often leads to a low level of cultural perception of artistically-evaluative and spiritually meaningful musical art.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectучителі музичного мистецтваuk
dc.subjectмистецька освітаuk
dc.subjectкультура (академічна культура)uk
dc.subjectкультура музичного сприйняттяuk
dc.subjectметодологічні підходиuk
dc.subjectнаукові підходиuk
dc.subjectгуманістичні принципи сучасної освітиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectстильовий і культурологічний підхідuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectвокальна і диригентсько-хорова підготовкаuk
dc.subjectмистецька компетентністьuk
dc.subjectmusic teachersuk
dc.subjectart educationuk
dc.subjectculture (academic culture)uk
dc.subjectculture of music perceptionuk
dc.subjectmethodological approachesuk
dc.subjectscientific approachesuk
dc.subjecthumanistic principles of modern educationuk
dc.subjectstylistic and cultural approachuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectvocal and conductor-choir traininguk
dc.subjectartistic competenceuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectintegration of professional knowledgeuk
dc.subjectvocal performance skillsuk
dc.subjectperformance skillsuk
dc.subjectінтеграція фахових знань-
dc.subjectвиконавська майстерність-
dc.subjectвокально-виконавська майстерність-
dc.titleМетодика підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до формування культури сприйняття учнями різностильового вокального мистецтваuk
dc.title.alternativeTraining future music teachers for the formation of a culture of students’ perception of multistyle vocal artuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Deng Diven.pdf2.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.