Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18620
Назва: Експериментальна програма формування трансверсальних компетентностей майбутніх учителів в освітньому просторі педагогічного університету
Інші назви: Experimental program for the formation of transversal competencies of future teachers in the educational environment of the Pedagogical University
Автори: Галіцан, Ольга Анатоліївна
Галицан, Ольга Анатольевна
Halitsan, Olha Anatoliivna
Паламарюк, В. А.
Ключові слова: компетентність
компетентнісний підхід
трансверсальні компетентності
майбутні вчителі
майбутні педагоги
формування
освітній простір педагогічного університету
воркшоп
майстер-клас
Нова українська школа.
competence
competence approach
transversal competencies
future teachers
future teachers
formation
educational space of the pedagogical university
educational space, workshop
master class
New Ukrainian school
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Галіцан О. А. Експериментальна програма формування трансверсальних компетентностей майбутніх учителів в освітньому просторі педагогічного університету / О. А. Галіцан, В. А. Паламарюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 4(145). – С. 72-77.
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває теоретичний аспект проблеми формування трансверсальних компетентностей майбутніх педагогів. Матеріал містить презентацію пілотної програми з формування трансверсальних компетентностей майбутніх педагогів. Мета дослідження полягала у висвітленні категорії «трансверсальні компетеності» та розробленні плану пілотної (експериментальної) програми формування трансверсальних компетентностей майбутніх учителів в освітньому середовищі педагогічного університету. Дослідження виконано з використанням таких методів: узагальнення інформації, що міститься у науковій літературі; систематизація авторських позицій учених, які досліджували категорію «трансверсальні компетентності»; репрезентація плану експериментальної (пілотної) програми формування трансверсальних компетентностей майбутніх учителів в освітньому середовищі педагогічного університету. Аналіз наукових джерел дозволив зафіксувати, що трансверсальним компетентностям властиві такі ознаки: інтегральна міждисциплінарна й територіальна трансферабельність; здатніть до формування як у професійному, так й в особистісному. середовищі; залежність від соціальних й інтерперсональних відносин; крос-культурність й крос-функційність у вивченні; можливість розвитку в змішаному навчанні; активний комунікаційний та інтеракційний характер; значущість для провадження системи «Life-long learning». The article reveals the theoretical aspect of the problem of the formation of transversal competencies of future teachers. The material contains a presentation of a pilot program for the formation of transversal competencies of future teachers. The purpose of the study was to highlight the category of "transversal competencies" and develop a plan for a pilot (experimental) program for the formation of transversal competencies of future teachers in the educational environment of the pedagogical university. The study was performed using the following methods: synthesis of information contained in the scientific literature; systematization of the author’s positions of scientists who studied the category of "transversal competencies"; represent the plan of the experimental (pilot) program for the formation of transversal competencies of future teachers in the educational environment of the pedagogical university. Analysis of scientific sources allowed to fix that transversal competencies are characterized by the following features: integral interdisciplinary and territorial transferability; be able to form both in a professional and in a personal environment; dependence on social and interpersonal relations; cross-culturality and cross-functionality in the study; the possibility of development in mixed learning; active communication and interactive character; significance for the production of the "Life-long learning" system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18620
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Experimental program.pdf259.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.