Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18619
Title: Сучасні виклики: підручник польської мови за професійним спрямуванням
Authors: Яковенко, Л. І.
Козаченко, Олексій Миколайович
Козаченко, Алексей Николаевич;
Kozachenko, Oleksiy
Тожиєва, Віталія Валентинівна
Keywords: польська мова як іноземна
польська мова за професійним спрямуванням
підручник з польської мови
дидактичний процес
Polish as a foreign language
Polish as a professional language
a textbook on the Polish language
didactic process
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Яковенко Л. І. Сучасні виклики: підручник польської мови за професійним спрямуванням / Л. І. Яковенко, О. М. Козаченко, В. В. Тожиєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 4(145). – С. 65-71.
Abstract: Розширення освітніх можливостей українського студентства спонукає до створення відповідного методичного забезпечення сучасного дидактичного процесу. Потреба у підручниках польської мови як іноземної за професійним спрямуванням ставить перед викладачем завдання вибору чи й створення такої навчальної книги. Актуальність дослідження полягає у необхідності теоретичної розробки низки питань, що стосуються структури підручника, його орієнтації на певний тип програми, на рівень володіння користувача загальнонародним варіантом польської мови. Важливим є також дидактичне наповнення підручника: тексти, співвідношення лексичних, граматичних та комунікативних вправ, творчі завдання, завдання для самоконтролю, тести, допоміжні матеріали тощо. Для відповіді на ці питання у статті проаналізовано наявні підручники з польської мови за професійним спрямуванням, визначено основні тенденції їх створення та зроблено спробу систематизації їхніх типів. The modern didactic process can be supported by appropriate methodological support due to the expansion of educational opportunities for Ukrainian students. The need for textbooks in Polish as a foreign language in a professional context puts the teacher in the task of choosing or creating such an educational book. The relevance of the study lies in the need for the theoretical development of a number of issues related to the structure of the textbook, its orientation to a certain type of program, to the level of user proficiency in the national version of the Polish language. The didactic content of the textbook is also important: texts, the ratio of lexical, grammatical and communicative exercises, creative tasks, tasks for self-control, tests, auxiliary materials, etc. To answer these questions, the article analyzes the available textbooks on the Polish language in a professional direction, identifies the main trends in their creation and attempts to systematize their types. To achieve this goal, methods of analysis, synthesis, and observation of linguistic phenomena were used. Creating a quality textbook on the Polish language in a professional manner is connected to a specific educational need and, accordingly, the training program.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18619
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
A textbook on the Polish.pdf282.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.