Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18617
Назва: Практико-орієнтована підготовка майбутніх учителів інформатики
Автори: Павлова, Н. С.
Ключові слова: заклад вищої освіти
майбутній учитель інформатики
практичне заняття
середня освіта (Інформатика)
higher education institution
future Computer Science teacher
practical training
secondary education (Computer Science)
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Павлова Н. С. Практико-орієнтована підготовка майбутніх учителів інформатики / Н. С. Павлова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 4(145). – С. 53-60.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито призначення практичних робіт з методики навчання інформатики, досліджено їх місце в навчальних планах, процеси їх організації під час професійної підготовки студентів за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Інформатика)». Заклади загальної середньої освіти потребують учителя інформатики, який володіє діяльнісними знаннями з інформатики і методики її навчання, здатністю організовувати й ефективно реалізовувати освітній процес, готовністю розвиватися як особистість та як фахівець. Використано теоретичні, емпіричні, статистичні методи дослідження. Практико-орієнтована підготовка поєднує навчально- пізнавальну, професійно-практичну, пошуково-дослідницьку діяльності, розв’язування педагогічних ситуацій і методичних завдань, інтегруючи обізнаність з інформатики, педагогіки, психології, теорії і методики навчання. Вагоме місце у розв’язанні окресленої проблеми займають лабораторні і практичні роботи з дисципліни «Методика навчання інформатики», які визначено як форми організації навчання у ЗВО та як методи професійної підготовки майбутніх учителів інформатики. Метою зазначених форм навчання є професійна підготовка вчителів, здатних: виконувати методичну діяльність щодо проєктування, організації і реалізації освітнього процесу з інформатики; доцільно використовувати форми, засоби, методи і прийоми навчання школярів; розробляти авторські навчально-дидактичні матеріали за навчальними і модельними програмами; всебічно розвиватися. Умовами ефективної практико-орієнтованої підготовки є відтворення процесу виконання вчителем професійних обов’язків, використання активних методів навчання, співпраця суб’єктів освітнього процесу. Перспективою є пошук ефективних методик залучення студентів до моделювання професійних дій вчителя, розробки методичних кейсів. The article reveals the purpose of practical work on the methods of teaching Computer Science, investigates their place in the curriculum, the processes of their organization during the professional training of students in the educational and professional program "Secondary Education (Computer Science)". General secondary education institutions need a Computer Science teacher who has active knowledge of computer science and methods of teaching it, the ability to organize and effectively implement the educational process, alongside the willingness to develop as a person and as a specialist. Theoretical, empirical, and statistical research methods are used. Practice-oriented training combines educational and cognitive, professional and practical, research- and development-centred activities, solving pedagogical situations and methodological problems, integrating the knowledge of computer science, pedagogy, psychology, theory and methods of teaching. An important place in solving this problem is occupied by laboratory and practical work within the discipline "Methods of teaching computer science", which are defined as forms of organization of education in higher education institutions and as methods of professional training aimed at future teachers of Computer Science. The purpose of these forms of education is to train teachers who are able to: perform methodological activities in the design, organization and implementation of the educational process in Computer Science; use forms, means, methods and techniques of teaching students appropriately; develop author's educational and didactic materials for curricula and model programs; develop comprehensively.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18617
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pavlova Nataliia.pdf480.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.