Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18567
Title: Нейропсихологічні детермінанти порушення мовлення та реабілітаційні засоби їх усунення
Authors: Ушакова, І. О.
Keywords: класифікація мовленнєвих порушень
нейропсихологія
логопедичні вправи
дисфагія
дислексія
корекційно-розвивальне навчання
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Ушакова І. О. Нейропсихологічні детермінанти порушення мовлення та реабілітаційні засоби їх усунення / І. О. Ушакова // Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Всеукр. наук.-практич. Інтернет- конференції (19 травня 2023 року, м. Одеса). Одеса, 2023. – С. 215-218.
Abstract: Нейропсихологічна корекція спрямована на стимуляцію розвитку і формування злагодженої, скоординованої діяльності різних структур мозку. За допомогою спеціально розроблених рухових вправ і розвиваючих ігор стимулюється формування певних компонентів психічної діяльності: регуляція і контроль психічної діяльності, моторні навички, зорове, слухове, просторове сприйняття та багато інших.З погляду нейропсихології, основна стратегія корекційно-розвивального навчання полягає в «вирощуванні» слабкої ланки при опорі на сильні ланки (використання різних аналізаторів з опорою на провідний аналізатор) у процесі спеціально організованої спільної діяльності учня і логопеда. Наприклад: використовуємо опору на зоровий і тактильний аналізатор і розвиваємо навички, пов'язані зі слуховим каналом сприйняття.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18567
Appears in Collections:Актуальні проблеми практичної психології (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ushakova.pdf317.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.