Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18504
Title: Проблемний монолог як жанровий різновид педагогічного мовлення вчителя-словесника ЗЗСО
Authors: Семенова, Ю.
Прокопенко, Ліліана Іванівна
Прокопенко, Лилианна Ивановна
Prokopenko, Liliana Ivanivna
Keywords: мовленнєвий жанр
проблемний монолог
проблемне навчання
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Семенова Ю. Проблемний монолог як жанровий різновид педагогічного мовлення вчителя-словесника ЗЗСО / Ю. Семенова, Л. Прокопенко // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 01-02 грудня 2023 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина та ін. - Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2023, 104 – 109.
Abstract: статті розкрито зміст поняття «проблемний монолог учителя» як жанровий різновид педагогічного мовлення та одна з форм реалізації технології проблемного навчання. Подано комплекс завдань, спрямованих на формування комунікативно-жанрових умінь майбутніх учителів-словесників створювати й використовувати проблемний монолог на уроках української мови. The article reveals the meaning of the concept of "problematic teacher's monologue" as a genre variety of pedagogical speech and one of the forms of implementation of problem-based learning technology. A set of tasks aimed at forming the communicative and genre skills of future vocabulary teachers to create and use a problematic monologue in Ukrainian language lessons is presented.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18504
Appears in Collections:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semenova, Prokopenko.pdf3.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.