Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18475
Title: Психологічний супровід осіб із синдромом раннього дитячого аутизму та їх реабілітація
Authors: Венгер, Ганна Сергіївна
Venger, Hanna
Горова, І. В.
Keywords: дитячий аутизм
корекційна освіта
психологічний супровід осіб із РДА
розвиток особистості дитини
Issue Date: 2023
Publisher: Bordeaux, France
Citation: Венгер Г. С. Психологічний супровід осіб із синдромом раннього дитячого аутизму та їх реабілітація / Г. С. Венгер, Горова І. В. // The XII International Scientific and Practical Conference "Youth, education and science through today’s challenges", December 04-06, 2023, Bordeaux, France. - С. 366-369.
Abstract: Дослідження особливостей поведінки осіб із синдромом раннього дитячого аутизму набуває особливої актуальності в сучасному світі. Зростаюча увага до теми аутизму та його впливу на життя людей підкреслює необхідність глибшого розуміння цього розладу. Розуміння особливостей поведінки у людей із РДА є ключовим елементом для розробки більш індивідуалізованих та ефективних програм підтримки, а також для створення сприятливого соціального середовища та інклюзивного суспільства. Дослідження в цій області також сприятиме покращенню терапевтичних методик та програм, спрямованих на соціальну інтеграцію осіб із РДА. Постійний розвиток наукових досліджень дозволяє нам глибше розуміти особливості поведінки цієї групи осіб та відкриває нові можливості для покращення їхнього життя та соціальної адаптації. Метою роботи є аналіз теоретичних та методичних основ психологічного супроводу осіб із РДА та їх реабілітації. Завдання дослідження Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: проаналізувати теоретичні основи психологічного супроводу осіб із РДА та їх реабілітації; вивчити сучасні методи та методики психологічного супроводу осіб із РДА та їх реабілітації; провести експериментальне дослідження ефективності психологічного супроводу осіб із РДА та їх реабілітації. Під час аналізу науково-аналітичного та дослідницького матеріалу, стало зрозуміло, що аутизм - це комплексне порушення розвитку, внаслідок чого страждає мозок у трьох основних сферах. Зазвичай діагностичний процес включає тріаду симптомів: порушення комунікації, порушення соціальної взаємодії, порушення поведінки.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18475
Appears in Collections:Кафедра психіатрії, медичної та спеціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Venger Hanna.pdf6.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.