Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18463
Назва: Technologies of flipped learning in the professional activity of lecturers of higher educational institutions
Автори: Моторина, В.
Зубцова, Ю.
Papach, Olha Ivanivna
Папач, Ольга Іванівна
Ключові слова: a form of work with students
Flipped learning
Future mathematics teacher
Lecturer
Student
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Моторина В.,Зубцова Ю. , Папач О., Пахомова Т. Technologies of flipped learning in the professional activity of lecturers of higher educational institutions. Web of Science. Journal of Conhecimento & Diversidade. Vol. 15, № 40, 2023, р. 591-607.
Короткий огляд (реферат): The article examines the technologies of flipped learning in the professional activities of lecturers of higher educational institutions (HEIs). The relevance of the research topic arises from the fact that the professional development of HEIs' lecturers should be systematic and comprehensive. Accordingly, considerable attention is currently paid to new teaching technologies that can change approaches to the organization of the learning environment. At the same time, it is necessary to pay attention to those technologies that are easy to implement and allow students to be more active. Accordingly, it is advisable to focus on flipped learning technologies. The study aims to investigate flipped learning technologies in the professional activities of HEIs' lecturers on the example of training future mathematics teachers. The research is focused on the learning environment of higher educational institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18463
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Papach.pdf783.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.