Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18411
Назва: Сучасна трансформація вищої школи: тенденії змін та ризики
Автори: Грабовець, І.
Ключові слова: вища школа
трансформація школи
нову українська школа
НУШ
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Грабовець І. Сучасна трансформація вищої школи: тенденії змін та ризики / І. Грабовець // Феномен соціальної консолідації у Центрально-Східній Європі: нові реалії та виклики : матеріали міжнарод. наук.-практ. конф. 26 вересня 2023 року. м. Кишинеу – м. Одеса / за ред. О. В. Лісеєнко. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2023. С. 43-45.
Короткий огляд (реферат): Кінець ХХ століття ознаменувався кризою усіх рівнів освіти через відчуження особистості в індустріальному суспільстві. Початок ХХІ століття – це пошук нових парадигм і реформування освіти, запровадження Болонського процесу, Нової української школи. Процеси змін торкнулися і вищої школи, оскільки зрозуміло, що трансформація системи освіти має бути комплексною, на усіх рівнях, а не торкатися лише окремої її ланки. Здавалося, теоретики з практиками ось-ось мають досягти консенсусу, але життя внесло свої корективи у цей і без того складний процес: Covid в усьому світі та повномасштабне вторгнення в Україні. Пандемія прискорила процеси, які лише зароджувалися у галузі вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18411
Розташовується у зібраннях:Феномен соціальної консолідації у Центрально-Східній Європі: нові реалії та виклики (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grabovets.pdf2.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.