Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18386
Title: Вивчення подібності трикутників в шкільному курсі геометрії
Authors: Побережна, В. С.
Keywords: шкільний курс геометрії
трикутники
подібність трикутників
Issue Date: 2023
Publisher: ІЦО НАПН України
Citation: Побережна В. С. Вивчення подібності трикутників в шкільному курсі геометрії / В. С. Побережна // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С.75-76.
Abstract: В математиці поняття подібності фігур трактується через предмети навколишнього світу, що мають однакову форму, але різні розміри. Подібні фігури з’явилися в працях давньогрецький математиків: Гіппократа Хіоського, Архіта Тарентського, Евдокса Книдського. Подібність фігур є однією із фундаментальних тем в шкільному курсі геометрії. Багато років дана тема «Подібність трикутників» входила до розділу «Перетворення подібності» і вивчалася у шкільному курсі геометрії в 9-му класі. В сучасних навчальних програмах математики для загальноосвітніх начальних закладів вивчення цієї теми перенесено у 8-й клас, що значно розширило коло задач, які можуть бути розв’язані за допомоги методів цієї теорії, спростило деякі доведення теорем курсу геометрії 8-го класу. Вивчення теми «Подібність трикутників» у 8-му класі відбувається незалежно від теми «Геометричні перетворення»
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18386
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Poberezhna.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.