Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18385
Назва: Особливості організації дистанційного навчального процесу в закладах загальної середньої освіти
Автори: Панкратова, Н. М.
Ключові слова: дистанційне навчання
заклади загальної середньої освіти
організація освітнього процесу
Дата публікації: 2023
Видавництво: ІЦО НАПН України
Бібліографічний опис: Панкратова Н. М. Особливості організації дистанційного навчального процесу в закладах загальної середньої освіти / Н. М. Панкратова // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С.73-74.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлена тим, що натепер вдосконалюються підходи до дистанційного навчання, з’являються нові комп’ютерні технології, мобільні засоби навчання і спілкування між педагогами та учнями. Сучасний освітній процес потребує перегляду та поєднання ефективних традиційних й інноваційних методів, форм та засобів навчання. Введення в освітній процес мобільних засобів зв’язку, електронних дистанційних навчальних курсів, цифрових інструментів Google, online-навчання, викладачів-«тьюторів» вимагає зміни психолого-педагогічних та комунікативних відносин між викладачем і студентами, цифрової грамотності викладачів, пошуку та застосування ефективних методів і форм «оновленого» дистанційного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18385
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pankratova.pdf2.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.