Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18376
Назва: Адаптивне навчання при вивченні тригонометричних рівнянь та нерівностей з параметрами в шкільному курсі математики
Автори: Урум, Галина Дмитрівна
Urum, Galina Dmytrivna
Співак, М. І.
Ключові слова: адаптивне навчання
вивчення тригонометричних рівнянь
шкільний курс математики
Дата публікації: 2023
Видавництво: ІЦО НАПН України
Бібліографічний опис: Урум Г. Д. Адаптивне навчання при вивченні тригонометричних рівнянь та нерівностей з параметрами в шкільному курсі математики / Г. Д. Урум, М. І Співак // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С.58-59.
Короткий огляд (реферат): На початку XVII ст. в розвитку тригонометрії намітився новий напрям – аналітичний. Якщо до цього вчення про тригонометричні функції будувалися на геометричній основі, то в XVII-XIX ст. тригонометрія поступово увійшла до складу математичного аналізу і стала використовуватися в механіці і техніці, особливо при розгляді коливальних процесів та інших періодичних явищ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18376
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Urum, Spivak.pdf2.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.