Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18360
Назва: Використання засобів гейміфікації на прикладі Digital Game-Based Learning підходу (DGBL)
Автори: Недбас, А. В.
Корабльов, Вячеслав Анатолійович
Кораблев, Вячеслав Анатольевич
Korablyov, Vyacheslav Anatoliyovych
Бойко, Ольга Павлівна
Boіko, Olha Pavlivna
Бойко, Ольга Павловна
Ключові слова: DGBL
засоби гейміфікації
підход до навчання
Дата публікації: 2023
Видавництво: ІЦО НАПН України
Бібліографічний опис: Недбас А. В. Використання засобів гейміфікації на прикладі Digital Game-Based Learning підходу (DGBL) / А. В. Недбас, В. А. Корабльов, О. П Бойко // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С. 26-28.
Короткий огляд (реферат): DGBL (Digital Game-Based Learning) вже довгий час визнається дослідниками і освітянами як потенційно ефективний підхід до навчання. Це в основному пов'язано з наступними причинами, що роблять його кращим варіантом в сучасних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18360
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nedbas, Korablyov, Boyko.pdf2.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.