Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18357
Назва: Формування адекватної самооцінки учня в сучасній школі як психолого-педагогічна проблема
Автори: Вінницька, Р. Р.
Ключові слова: психолого-педагогічна проблема
самооцінка учня
адекватна самооцінка
сучасна школа
Дата публікації: 2023
Видавництво: ІЦО НАПН України
Бібліографічний опис: Вінницька Р. Р. Формування адекватної самооцінки учня в сучасній школі як психолого-педагогічна проблема / Р. Р. Вінницька // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С. 21-22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18357
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vinnytsia.pdf2.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.