Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18333
Title: Адаптація дітей молодшого шкільного віку до навчання у школі
Authors: Казанжи, Марія Йосипівна
Казанжи, Мария Йосиповна
Kazanzhy, Maria Yosypivna
Беруашвілі, Т. О.
Keywords: адаптація
дезадаптація
мотиви
школярі
тривожність
мотивація
готовність до школи
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Казанжи М. Й. Адаптація дітей молодшого шкільного віку до навчання у школі / М. Й. Казанжи, Т. О. Беруашвілі // Психологічний простір особистості в звичайних та надзвичайних умовах сучасності : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Психологія самоздійснення особистості : теорія, досвід, практика» (19–20 травня 2023 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова. Одеса : ФОП Бєлий А. Є., 2023. – С. 103-109.
Abstract: У статті презентовано результати дослідження адптації дітей молодшого шкільного віку до школи. Визначено сутність поняття адаптація та розкриваються та характеризуються основні особливості розвитку дитини у молодшому шкільному віці. Для емпіричної частини дослідження сконструйовано психодіагностичний комплекс у складі: Методика «Вивчення навчальної мотивації школярів» М. Р. Гінзбург; методика Н. І. Гуткіна «Дослідження внутрішньої позиції школяра»; методика «Вивчення шкільної тривожності» А. М. Прихожан; Вивчення адаптації шляхом Люшера; анкета для батьків М. Р. Битянова. На основі проведеного дослідження виявлено динаміку показників переваження мотивів учнів, емоційного стану та шкільної тривожності школяра.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18333
Appears in Collections:Психологічний простір особистості в звичайних та надзвичайних умовах сучасності : Матеріали Всеукр. науково-практ. конф. «Психологія самоздійснення особистості: теорія, досвід, практика» ( 2023 р.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kazanzhy.pdf2.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.