Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18330
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Найда, Руслана Григорівна | - |
dc.contributor.author | Naida, Ruslanа Grygorivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-22T12:29:48Z | - |
dc.date.available | 2023-11-22T12:29:48Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Найда Р. Г. Методика формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Практикум: навчальне видання для фахових молодших бакалаврів зі спеціальності 012 Дошкільна освіта / Р. Г. Найда. - Івано-Франківськ : НАІР, 2023. - 124 с. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18330 | - |
dc.description.abstract | Навчальне видання з методики формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку розроблено для фахових молодших бакалаврів зі спеціальності 012 Дошкільна освіта. Кожна тема презентована блоками завдань для виконання у процесі практичних занять та у ході самостійної позааудиторної роботи. Для здобувачів фахової передвищої освіти зі спеціальності 012 Дошкільна освіта та викладачів педагогічних фахових коледжів. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | НАІР | uk |
dc.subject | математичні уявлення у дітей | uk |
dc.subject | дошкільники | uk |
dc.subject | навчання математики дошкільників | uk |
dc.subject | уявлення про число | uk |
dc.subject | уявлення про величину предметів | uk |
dc.subject | просторові уявлення | uk |
dc.subject | арифметичні задачі | uk |
dc.subject | часові уявлення | uk |
dc.subject | самостійної позааудиторна робота з математики | uk |
dc.title | Методика формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Практикум: навчальне видання для фахових молодших бакалаврів зі спеціальності 012 Дошкільна освіта | uk |
dc.type | Book | uk |
Appears in Collections: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.