Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18303
Title: Фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення у дошкільників із дизартрією
Authors: Форостян, Ольга Іванівна
Forostjan, Olha Ivanivna
Чернийчук, Д.
Keywords: дошкільна освіта
дошкільники
недорозвинення мовлення
фонетико-фонематична проблема
дизартрія
Issue Date: 2023
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Форостян О.І. Фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення у дошкільників із дизартрією / О.І Форостян, Д. Чернийчук // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 224-228.
Abstract: Розвиток мовлення з умінням чіткої вимовизвуків, іх розрізнення, володіння артикуляційного апарату з правильною будовою слів – все це на даний час є поширеною проблемою серед дітей дошкільного віку з дизартрією. Правильна вимова стає одним із показників готовності дітей до шкільного навчання. Формування письмового мовлення відбувається на основі усної, тому при порушені фонематичного слуху в дітей зростає ймовірність порушення письма та читання, що в подальшому призведе до поганого оволодіння цими видами діяльності та внаслідок чого може виникнути дисграфія або дислексія. П'ятий та шостий роки життя – оптимальний час для виховання особливої форми фонематичного слуху, розвитку орієнтовної діяльності у звуковому потоці. Отже, формування фонематичного слуху необхідно вважати первинним і дуже важливим завданням початкового етапу навчання рідної мови.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18303
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Forostjan, Cherniychuk.pdf3.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.