Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18285
Назва: Вплив театралізованої діяльності у логопедичній практиці дітей дошкільного віку
Автори: Форостян, Ольга Іванівна
Forostjan, Olha Ivanivna
Жорновська, Ю. О.
Ключові слова: дошкільна освіта
театралізована діяльність
логопедична практика
Дата публікації: 2023
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Форостян О.І. Вплив театралізованої діяльності у логопедичній практиці дітей дошкільного віку / О.І Форостян, Ю. О. Жорновська // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 186-189.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні, коли широко і фундаментально вирішується проблема освіти та виховання, і ускладняються завдання, які стоять перед педагогами, дуже важливим залишається завдання залучення дітей до театральної діяльності з раннього віку, оскільки театр це найдоступніший вид самовираження та окультурення для дітей. Формування творчої особистості важливе і відповідальне завдання, яке стоїть перед педагогами та суспільством, від неї залежить майбутнє нашої країни. На витоках розвитку особистості загалом спочатку лежить виховання. Для повноцінного розвитку та творчого становлення особистості необхідно створення умов для самовизначення та соціалізації. Тільки така особистість може бути успішною у сучасному соціумі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18285
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forostjan, Zhornovska.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.