Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18282
Назва: Організація логопедичної роботи в інклюзивно-ресурсному центрі
Автори: Форостян, Ольга Іванівна
Forostjan, Olha Ivanivna
Гріднєва, Т.Р.
Ключові слова: логопедична робота
інклюзивно-ресурсний центр
інклюзивна освіта
Дата публікації: 2023
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Форостян О.І. Організація логопедичної роботи в інклюзивно-ресурсному центрі / О.І Форостян, Т. Р. Гріднєва // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 175-178.
Короткий огляд (реферат): основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію, але в той же час створює відповідні умови для отримання якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивна освіта визнає, що всі діти можуть повноцінно навчатися, а їх відмінні особливості гідні поваги та є джерелом навчального досвіду для усіх учасників навчально-виховного процесу. Інклюзивна освіта – це освітня технологія, яка передбачає навчання й виховання дітей з особливими потребами у звичайному навчально-виховному закладі, де створені відповідні умови для забезпечення максимальної ефективності навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18282
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forostjan, Hrydneva.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.