Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18281
Назва: | Роль ігрової діяльності в системі формування лексичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення |
Автори: | Форостян, Ольга Іванівна Forostjan, Olha Ivanivna Волуйко, О. О. |
Ключові слова: | дошкільна освіта дошкільний вік ігрова діяльність лексична сторона мовлення недорозвинення мовлення |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Бібліографічний опис: | Форостян О.І. Роль ігрової діяльності в системі формування лексичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення / О.І Форостян, О.О. Волуйко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 172-175 |
Короткий огляд (реферат): | Наукові праці А. Богуша, С. Кондукової, Л. Лепехи, М. Шеремет, В. Мєдвєдєвої та Л. Немикіної зосереджені на вивченні використання ігрового підходу в системі корекції порушень мовлення. Вони досліджують загальне недорозвинення мовлення (ЗНМ) та розкривають особливості дітей, у яких спостерігається це порушення. Дана стаття присвячена важливості використання ігрових методів під час корекції лексичного запасу у дітей з загальним недорозвиненням мовлення (ЗНМ). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18281 |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Forostjan, Voluiko.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.