Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18280
Назва: Необхідність комплексного включення дітей з дизартрією в загальноосвітнє середовище в умовах інклюзивної освіти
Автори: Форостян, Ольга Іванівна
Forostjan, Olha Ivanivna
Васильєва, О. В.
Ключові слова: інклюзивна освіта
дизатрія
загальноосвітня школа
Дата публікації: 2023
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Форостян О.І. Необхідність комплексного включення дітей з дизартрією в загальноосвітнє середовище в умовах інклюзивної освіти / О.І Форостян, О.В. Васильєва // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 168-171.
Короткий огляд (реферат): У сучасному освітньому середовищі все більш актуальною стає ідея інклюзивної освіти у зв'язку з усвідомленням необхідності оптимального включення до навчального процесу дітей з особливими освітніми потребами. Уявлення про інклюзивну освіту дедалі більше завойовують позиції серед педагогів, і дедалі більше стають частиною педагогічного професійного життя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18280
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forostjan Vasiliev.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.