Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18271
Назва: Теоретичний аналіз проблеми сенсорного виховання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
Автори: Соколова, Ганна Борисівна
Sokolova, Hanna Borysivna
Бурлак, Н. В.
Ключові слова: порушення інтелектуального розвитку
сенсорне виховання дітей
теоретичний аналіз
Дата публікації: 2023
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Соколова Г.Б Теоретичний аналіз проблеми сенсорного виховання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / Г. Б. Соколова, Н. В. Бурлак // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 138-141.
Короткий огляд (реферат): Сенсорне виховання виступає необхідною складовою системи впливу на розвиток дитини у дошкільному та молодшому шкільному віці. Проблема ж визначення і обґрунтування специфіки зазначеної складової виховання та навчання в системі освіти, зокрема, у спеціальних закладах освіти, залишається на сьогодні актуальною та потребує подальшого розв’язання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18271
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolova, Burlak.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.