Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18270
Назва: Теоретичне вивчення питання комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку
Автори: Соколова, Ганна Борисівна
Sokolova, Hanna Borysivna
Білоус, О. М.
Ключові слова: старший дошкільний вік
порушення інтелектуального розвитку
комунікативна компетентність
Дата публікації: 2023
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Соколова Г.Б., Теоретичне вивчення питання комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку / Г. Б. Соколова, О. М. Білоус // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 135-138.
Короткий огляд (реферат): Сучасна державна політика спрямована на вирішення завдань оптимізації психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами шляхом реформування системи спеціальної освіти в Україні. Однак ми можемо констатувати, що питання, особистісного та комунікативного розвитку дітей з порушеннями інтелектуального розвитку досліджені недостатньо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18270
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolova, Bilous.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.