Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18266
Назва: Методи розвитку довільної уваги у дошкільників
Автори: Притиковська, Світлана Дмитрівна
Pritykovskaya, Svetlana Dmitrievna
Рубанович, К .Г.
Ключові слова: дошкільна освіта
дошкільний вік
розвиток довільної уваги
Дата публікації: 2023
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Притиковська С. Д. Методи розвитку довільної уваги у дошкільників / С. Д. Притиковська, К. Г. Рубанович // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 121-124.
Короткий огляд (реферат): Розлади мовлення значною мірою (залежно від характеру розладів) негативно впливають на весь психічний розвиток людини, відбиваються на його діяльності, поведінці. Л. Виготський писав, що у дитини на різних вікових етапах його життя окремі психічні функції або системи функцій мають свої оптимальні можливості розвитку. Формуючись і взаємодіючи один з одним, під впливом соціального середовища, вони в різні вікові періоди життя дитини як би міняються місцями, по черзі виконуючи то допоміжну, то провідну роль у процесі єдиного цілісного розвитку його свідомості й всіх вищих психічних функцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18266
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pritykovskaya, Rubanovich.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.