Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18264
Назва: Стан психофізичного розвитку дітей з тяжкими порушеннями мовлення
Автори: Притиковська, Світлана Дмитрівна
Pritykovskaya, Svetlana Dmitrievna
Павловська, К. Г.
Ключові слова: порушення мовлення
психофізичний розвиток
Дата публікації: 2023
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Притиковська С. Д. Стан психофізичного розвитку дітей з тяжкими порушеннями мовлення / С. Д. Притиковська, К. Г. Павловська // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 115-118.
Короткий огляд (реферат): Мовлення займає особливе місце в системі психічних функцій людини. Вивчення онтогенезу дитячого мовлення засвідчує його величезну роль у психічному розвитку дитини, оскільки формування мислення, когнітивних функцій і становлення особистості тісно пов’язані з появою й розвитком мовленнєвої діяльності і будь-яка інша функціональна система, мовлення є найбільш чутливим до впливу несприятливих факторів у період його інтенсивного формування. Мовленнєві дефекти обмежують комунікативні можливості дитини, сповільнюють розвиток особистісних якостей, ускладнюють її соціальну адаптацію. У зв’язку з тим, що в наш час в Україні зростає кількість дітей з порушеннями в розвитку мовлення в загальному масиві дитячого населення (М. Шеремет), зміст і методика корекційної роботи з ними набуває особливої значущості. Це стосується як мовленнєвого, так і фізичного розвитку дітей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18264
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pritykovskaya, Pavlovskaya.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.