Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18262
Назва: Взаємодія педагогів закладу спеціальної дошкільної освіти
Автори: Притиковська, Світлана Дмитрівна
Pritykovskaya, Svetlana Dmitrievna
Кольчак, К. В.
Ключові слова: заклади спеціальної дошкільної освіти
дошкільна освіта
мовленнєві дефекти
Дата публікації: 2023
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Притиковська С. Д. Взаємодія педагогів закладу спеціальної дошкільної освіти / С. Д. Притиковська, К. В. Кольчак // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 109-112.
Короткий огляд (реферат): Мовленнєві дефекти порушують можливість вільного спілкування дитини з іншими людьми. Усвідомлення власної мовленнєвої недостатності зазвичай викликає негативні емоціональні стани: почуття соціальної неповноцінності, страх мовлення, постійні переживання. Усе це ставить під загрозу соціальну значимість особистості і сприяє формуванню своєрідних психологічних і патопсихологічних особливостей, що вимагає проведення спеціальної роботи, спрямованої на соціальну адаптацію і реадаптацію дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18262
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pritykovskaya, Kol'chak.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.