Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18213
Назва: Особливості тривожності дітей до- шкільного віку
Автори: Мунтян, О.
Ключові слова: дошкільний вік
дошкільна освіта
почуття тривожності
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Мунтян О. Особливості тривожності дітей до- шкільного віку / О. Мунтян // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 263 – 267.
Короткий огляд (реферат): У загально-психологічному сенсі, тривога - це особливий психічний емоційний стан особистості, найбільше схоже за своїми характеристиками з афектом. Тривожність розуміють як індивідуально-психологічну особливість, яка проявляється в схильності людини до переживання стану тривоги при очікуванні несприятливого розвитку подій. А також як гіпотетичну «проміжну змінну», як тимчасовий психічний стан, який виникає під впливом стресових факторів, як фрустрацію соціальних потреб, як властивість особистості, яка дається через опис внутрішніх факторів і зовнішніх характеристик, та як мотиваційний конфлікт.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18213
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Muntyan.pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.