Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБулгакова, Олена Юріївна-
dc.contributor.authorБулгакова, Елена Юрьевна-
dc.contributor.authorBulgacova, Olena Yuriivna-
dc.contributor.authorДемчук, С. А.-
dc.date.accessioned2023-11-09T13:14:22Z-
dc.date.available2023-11-09T13:14:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБулгакова О. Ю., Демчук С. А. Проблема визна- чення та класифікації емоції страху в психології / О. Ю.Булгакова, С. А. Демчук // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 233 – 238.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18208-
dc.description.abstractЕмоційна насиченість та динаміка життя в сучасному суспільстві призводять до високих психологічних наван- тажень не тільки у дорослих, а й у дітей. Ця обставина зна- чною мірою зумовлена перетвореннями у суспільстві, під- вищенням вимог з його боку до інтелектуальних, психое- моційних, фізичних можливостей людини, до її здатності регулювати соціально прийнятними способами емоційні стани. Найменш захищеними в цих умовах виявляються діти, оскільки і організм, і психіка дитини ще нестійкі, лег- ко вразливі та дуже сприйнятливі до впливу середовища: почуття беззахисності та невпевненість дитини у власному добробуті викликають у нього тривогу та різні страхи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectпсихологіяuk
dc.subjectемоції страхуuk
dc.subjectкласифікація емоційuk
dc.titleПроблема визна- чення та класифікації емоції страху в психологіїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bulhakova, Demchuk.pdf5.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.