Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18185
Назва: Соціальні уміння і навички дітей передшкільного віку – основа їхнього соціального здоров᾿я і пріоритет діяльності вихователя
Автори: Лесіна, Тетяна Миколаївна
Лесина, Татьяна Николаевна
Lesina, Tetiana Mykolaivna
Ключові слова: передшкільна освіта
соціальне здоров᾿я особистості
майбутні вихователі дошкільного закладу
саморефлексія
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лесіна Т. М. Соціальні уміння і навички дітей передшкільного віку – основа їхнього соціального здоров᾿я і пріоритет діяльності вихователя / Т. М. Лесіна // // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 407-408.
Короткий огляд (реферат): Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів – предмет посиленої уваги дослідників, а для профільних кафедр вищих шкіл – це майданчик апробації інноваційних підходів щодо конструктивних педагогічних зусиль, спрямованих на професійну ідентифікацію студентів. сформованість у дітей передшкільного віку соціальних умінь і навичок є запорукою зміцнення їхнього соціального здоров’я, а для вихователя дошкільного навчального закладу цей процес, його результативність виступають як важливе особистісно-професійне призначення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18185
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lesina Tetiana Mykolaivna.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.