Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18151
Назва: Формування та розвиток медіативної компетентності дітей старшого дошкільного віку
Автори: Постоян, Тетяна Григорівна
Постоян, Татьяна Григорьевна
Postoian, Tatyana Grygorivna
Киселюк, Т. М.
Ключові слова: медіативна компетентність
дошкільний вік
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавництво ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Постоян Т. Г. Формування та розвиток медіативної компетентності дітей старшого дошкільного віку / Т. Г. Постоян, Т. М. Киселюк // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 51-59.
Короткий огляд (реферат): Особливість мислення, почуттів, емоцій, характеру, проявляється в потребах, мотивах, інтересах, установках, цілях, характері діяльності особистості. Індивідуальні реа- ~ 51 ~ кції на життєві ситуації, визначення вірогідності виникнення стресів, конфліктів, афектів зумовлюється сукупність вищеназваних чинників [2]. Б. Бєхтєрєв, О. Лурія, В. Мясіщев зазначили, що міжособистісний конфлікт важко й болісно переживається дітьми і може по різному вплинути на дитину: вони ускладнюють психологічний бік життя дитини, сприяють її переходу на нові рівні її діяльності; можуть стати тригером порушення гармонічної взаємодії з людьми, що навколо та затримати соціалізацію особистості
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18151
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Postoian.pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.