Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18146
Title: Мовленнєва компетентність у старших дошкільників: теоретичний аспект
Authors: Гуцова, Я.
Keywords: дошкільний вік
мовленнєва компетентність
Issue Date: 2023
Publisher: Видавництво ТОВ «Лерадрук»
Citation: Гуцова Я. Мовленнєва компетентність у старших дошкільників: теоретичний аспект / Я. Гуцова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 21-27.
Abstract: Дошкільний вік – період інтенсивного розвитку особистості, який характеризується як становленням цілісності свідомості як єдності емоційної та інтелектуальної сфер, так і формуванням засад самостійності та творчої індивідуальності дитини в різних видах діяльності [5]. В умовах сучасної мовної освіти, коли створено передумови для розвитку творчої ініціативи, відкрито широкий простір для висловлення різноманітних думок, переконань, оцінок, формування вмінь і навичок продуктивного спілкування слід розпочинати з наймолодшого віку і продовжувати все життя, тому що серйозне ставлення до вміння володіти рідним мовленням є запорукою життєвого успіху.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18146
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гуцова.pdf5.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.