Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Ushynsky University Repository
Search
Search:
All of DSpace
Факультет початкового навчання
Кафедра математики і методики її навчання
Кафедра педагогіки
Кафедра педагогічних технологій початкової освіти
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-2 of 2 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2023
Методичні рекомендації до практичних занять і виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни «Освітні стратегії та розроблення педагогічних систем і процесів» для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011. Освітні, педагогічні науки
Осипова, Тетяна Юріївна
;
Osipova, Tetyana Yuryivna
2023
Методичні рекомендації для проведення практичних занять з дисципліни «Практикум з виховної роботи в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» для здобувачів вищої освіти першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво)
Ноздрова, Оксана Павлівна
;
Nozdrova, Oksana Pavlivna
Discover
Author
1
Nozdrova, Oksana Pavlivna
1
Osipova, Tetyana Yuryivna
1
Ноздрова, Оксана Павлівна
1
Осипова, Тетяна Юріївна
Subject
1
виховна робота в оздоровчому таборі
1
дитячий колектив
1
компетентності
1
критерії оцінювання знань здобувачів
1
методичні рекомендації
1
методичні рекомендації з педагогіки
1
навчально-виховний заклад
1
науково-дослідні завдання
1
освітні стратегії
1
практичні щняття
.
next >