Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17959
Назва: Using YouTube video hosting as a tool for future Philology teachers
Інші назви: Використання відеохостингу YouTube у підготовці майбутніх вчителів-словесників
Автори: Хижняк, Ірина Анатоліївна
Хижняк, Ирина Анатолиевна
Khyzhniak, Iryna Anatoliivna
Буднік, Анжела Олександрівна
Будник, Анжела Александровна
Budnik, Anzhela Olexandrivna
Ключові слова: YouTube
відеоконтент
медіаграмотність
самостійна робота
бренд вчителя
YouTube
video content
media literacy
independent work
teaching brand
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Khyzhniak І. А. Using YouTube video hosting as a tool for future Philology teachers / І. А. Khyzhniak, А. О. Budnik // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 3(144). – С. 46-51.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто роль популярного відеохостингу YouTube в освітньому процесі майбутніх вчителів-словесників, наголошено на тенденції активного застосування відеоресурсів у професійній підготовці майбутніх вчителів. Авторами описано переваги використання YouTube як освітнього інструменту, акцентуючи на використанні зазначеної платформи для розвитку мовленнєвих, мовних та літературних навичок студентів. Виокремлено різноманітність контенту, доступного на YouTube, що може бути корисним для студентів-філологів. Зокрема, розглянуто використання лекцій відомих літературознавців та лінгвістів. У статті обґрунтовано можливість підвищення мовленнєвих навичок шляхом перегляду відео з виступами, презентаціями та публічними виступами. Проаналізовано перспективи використання відеоматеріалів порталу у процесі навчання майбутніх вчителів-словесників в аудиторній та позааудиторній роботі. Виділено переваги і недоліки використання YouTub контенту. Представлено методики роботи з навчальним відеоконтентом відеохостингу YouTube та сучасних інноваційних технологій, продемонстровано можливості цього відеохостингу для самостійного навчання студентів. Досліджено можливість використання YouTube для стимулювання творчості студентів-філологів. Зокрема, розглянуто можливості створення власного відеоконтенту, ведення влогу про книжки, написання літературних рецензій та участь у літературних викликах та конкурсах на платформі. Підкреслено значення YouTube як цінного ресурсу для навчання студентів-філологів. Доведено, що застосування цієї платформи сприяє активній інтерактивності, розвитку комунікативних навичок, поглибленню літературного розуміння та підвищенню мотивації до вивчення мови і літератури. The article studies the role of the popular YouTube platform in the educational process of philological students, emphasizes the trend of active use of video resources in the training of future teachers. The authors describe the benefits of using YouTube as an educational tool, focusing on the use of this platform for the development of students' speech, language, and literary skills. A variety of content available on YouTube is highlighted, which can be useful for students-philologists. In particular, the use of lectures by famous literary critics and linguists is considered. The article also draws attention to the possibility of improving speech skills by watching videos with speeches, presentations, and public speeches. The prospects of using video materials from the portal in the process of training future teachers-wordsmiths in classroom and extracurricular activities works have been analyzed. The advantages and disadvantages of using YouTube content have been pointed out. Methods of working with educational video content platform YouTube, and modern innovative technologies are presented, opportunities of this video hosting for self-training of students are demonstrated. The possibility of using YouTube to stimulate the creativity of students-philologists was investigated. In particular, opportunities for creating your own video content, a video blog about books, writing literary reviews and participating in literary contests and competitions on the platform have been considered. YouTube's importance as a valuable resource for students' education is highlighted. Using this platform can promote active interaction, develop communication skills, deepen literary understanding, and increase motivation to learn language and literature.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17959
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khyzhniak.pdf319.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.