Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17956
Назва: Принципи підготовки PR-спеціалістів у бібліотеках (нові вимоги до підготовки спеціалістів галузі)
Автори: Аліш, Агамирзаєв
Нігяр Сеїдлі (Гулієва)
Ключові слова: педагогіка
PR-маркетинг
PR у бібліотеках
брендинг в інформаційному просторі
бібліотечна освіта
підготовка спеціалістів
pedagogy
PR-marketing
PR in libraries
branding in the information space
library education
training of specialists
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Аліш Агамирзаєв Принципи підготовки PR-спеціалістів у бібліотеках (нові вимоги до підготовки спеціалістів галузі) / Агамирзаєв Алиш, Нігяр Сеїдлі // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 3(144). – С. 27-32.
Короткий огляд (реферат): Основною метою статті є дослідження принципів підготовки PR-спеціаліста в бібліотеках. Отже, зміни в соціально-економічному житті сучасного суспільства вимагають якісних змін у характері та змісті праці, підвищення рівня соціально-психологічної мобільності, конкурентоспроможності спеціалістів, які працюють у різних сферах виробничої та соціальної діяльності. Професійно-технічна освіта покликана задовольняти потребу в кадрах економіки та соціальної сфери. Крім того, в освітній практиці Азербайджану поняття «спеціаліст» здавна тлумачиться як випускник, який досяг знань і успіху в результаті засвоєння освітньої програми. У контексті роботи бібліотекарем вважається практичний бібліотекар, який має спеціальну освіту та компетентний у сфері професійної бібліотечної справи незалежно від рівня підготовки (бакалавр, магістр). Методи: Стаття базується на методі порівняльного аналізу. Важливість застосування: матеріал може бути використано на лекціях та семінарах у ЗВО. Бібліотеки займають велике місце серед некомерційних організацій, які займаються PR-діяльністю. Передусім тому, що мають широку структуровану мережу по всій країні. Також громадськість довіряє чесності діяльності цієї установи як неприбуткового підприємства. Саме тому актуальним є використання PR-технологій і методів формування іміджу в процесі підготовки фахівців. При організації бібліотечно-інформаційної діяльності поряд із просуванням наявних продуктів і можливостей підприємства засобами PR вирішуються й такі завдання, як підтримка надійного іміджу. Підготовка висококваліфікованих бібліотечно-інформаційних спеціалістів цього напряму супроводжується підвищенням їх затребуваності на ринку праці. У статті аналізуються питання підготовки висококваліфікованих спеціалістів, підготовлених у напрямку бібліотечно-інформаційної діяльності, як компетентних кадрів у сфері PR та у напрямі формування іміджу. Думки та дослідження досвідчених науковців з означеної проблеми важливі для вивчення та аналізу досвіду провідних підприємств галузі. The main purpose of the article is to explore the principles of training PR specialist in libraries. Thus, changes in the socio-economic life of modern society require qualitative transformations in the nature and content of labor, an increase in the level of socio-psychological mobility, and the competitiveness of specialists working in various fields of industrial and social activities. Vocational education is designed to meet the need for human resources in the economic and social spheres. Additionally, in the educational practice of Azerbaijan, the concept "specialist" has long been interpreted as a graduate who has achieved knowledge and success as a result of mastering an educational program. In the context of this work, a librarian is considered a practical librarian who has a special education and is competent in the field of professional librarianship, regardless of the training level (bachelor's, master's). Methods: The article is based on the method of comparative analysis. Application importance: the material can be used in lecturers and seminars in higher education institutions (HEIs).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17956
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Alish Agamirzayev.pdf274.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.