Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17942
Title: Сучасні аспекти навчання дітей з психофізичними порушеннями
Authors: Форостян, Ольга Іванівна
Forostjan, Olha Ivanivna
Коміссарова, Є.
Keywords: психофізичні порушення
інновації в освіті
інклюзивна освіта
дітей з особливими потребами
корекційна освіта
Issue Date: 2021
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Форостян О. І. Сучасні аспекти навчання дітей з психофізичними порушеннями / О. І. Форостян, Є. Коміссарова // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 84-87.
Abstract: Сучасні трансформаційні процеси у вітчизняній освітній галузі зумовлені кардинальними суспільно-політичними, соціально-економічними, соціально-педагогічними та культурологічними змінами впродовж останніх десятиліть. Видозмінилися зміст, мета і стратегічні напрями усіх ланок освіти, аби демократизувати й гуманізувати її відповідно до світових стандартів. Модернізація освіти визнана пріоритетом у суспільстві (Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття»), Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національна доктрина розвитку освіти тощо). Наразі визначено й пріоритетні напрями державної політики щодо розвитку національної освіти: особистісна орієнтація; створення для всіх громадян рівних можливостей у здобутті якісної освіти; постійне підвищення її якості, оновлення її змісту та форм організації навчально-виховного процесу; розвиток безперервної освіти та навчання упродовж життя; забезпечення освітніх потреб осіб з особливостями психофізичного розвитку тощо. Створено нову законодавчо-нормативну базу, яка визначає стратегічні завдання та регулятивні механізми освіти у всіх її ланках – від дошкілля до вищої школи.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17942
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Forostjan.pdf1.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.