Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17940
Title: Методичні основи побудови корекційної роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру
Authors: Соколова, Ганна Борисівна
Sokolova, Hanna Borysivna
Стадник, Л. Д.
Keywords: корекційна робота
соціальна адаптація дитини
діти з розладами аутистичного спектру
Issue Date: 2021
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Соколова Г. Б. Методичні основи побудови корекційної роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру / Г. Б. Соколова, Л. Д. Стадник // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 78-81.
Abstract: Корекційна робота з дитиною з розладами аутистичного спектру спрямована головним чином на розвиток емоційного контакту і взаємодію дитини з дорослим і з середовищем, на афективний розвиток, формування внутрішніх адаптивних механізмів поведінки, що підвищує соціальну адаптацію такої дитини і є найголовнішим у роботі дефектологів, психологів та інших фахівців дитячих установ, а також батьків дітей з розладами аутистичного спектру. Організація освітнього процесу, побудова коррекціоннной роботи відрізняється своєю специфікою, має свої особливі завдання і будується на особливих підходах, прийнятих у вітчизняній спеціальній психології та педагогіці. Важлива гнучкість спеціального педагога, який може по ходу перебудовувати заняття з урахуванням уподобань і настроїв дитини. Можна заздалегідь скласти план заняття, але діяти в залежності від ситуації і бажань дитини. Чуйність до дитини допомагає побачити форми взаємодії зі спеціальним педагогом. Діти з розладами аутистичного спектру дуже погано приймають все нове. Починати заняття слід з відомого для дитини, а потім вводити нову іграшку, нову гру, нові картинки і книжки.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17940
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sokolova Hanna Borysivna.pdf1.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.