Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколова, Ганна Борисівна-
dc.contributor.authorSokolova, Hanna Borysivna-
dc.contributor.authorКостенко, Д. А.-
dc.date.accessioned2023-10-12T11:25:01Z-
dc.date.available2023-10-12T11:25:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСоколова Г. Б. Проблема заїкання у наукових дослідженнях / Г. Б. Соколова, Д. А. Костенко // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 74-78.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17939-
dc.description.abstractРеформування спеціальної освіти передбачає значну перебудову змісту корекційних технологій, що використовуються в роботі з дітьми з особливими потребами. Значна увага в цьому напрямку приділяється мовленнєвій підготовці дітей. У розглянутих методичних дослідженнях тих науковців, які в основу своїх методик включили ігрову діяльність дітей-дошкільників із заїканням, знайшла підтвердження думка Л. Виготського про те, що гра утворює зону найближчого розвитку та забезпечує високий рівень досягнень дітей. Таким чином, значущість та недостатня теоретична та методична розробленість проблеми заїкання й досі залишається актуальною.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectзаїканняuk
dc.subjectкорекційна освітаuk
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk
dc.subjectігра у корекційній роботіuk
dc.subjectмовленнєва підготовка дітейuk
dc.titleПроблема заїкання у наукових дослідженняхuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolova.pdf1.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.