Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17932
Назва: Методи корекційно-логопедичної роботи при дизартрії у дітей дошкільного віку
Автори: Притиковська, Світлана Дмитрівна
Pritykovskaya, Svetlana Dmitrievna
Кинєва, К. П.
Ключові слова: дизартрія
методи
корекційно-логопедична робота
Дата публікації: 2021
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Притиковська С. Д. Методи корекційно-логопедичної роботи при дизартрії у дітей дошкільного віку / С. Д. Притиковська, К. П. Кинєва // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 57-59.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено загальні відомості про методи корекційно-логопедичної роботи при дизартрії у дітей дошкільного віку. Одна з поширених форм мовленнєвої вади – це дизартрія, яка має складне, суцільне порушення формування навичок мовлення, котрі активізують процес фонації: артикуляції, просодики, голосотворення, мовленнєвого дихання, що спричинене органічним ураженням на ранній стадії формування головного мозку або набуті у наслідок життєвих ситуацій. Дизартрія – поняття, до якого включають мовленнєві порушення, має декілька форм, кожній притаманні особливості зі своїми характерними клінічними і мовленнєвими симптомами, які відтворюють функцію мовленнєвоутворювальної системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17932
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pritykovskaya.pdf1.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.