Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17923
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДубовий, Захар-
dc.contributor.authorDubovyi, Zakhar-
dc.date.accessioned2023-10-05T12:16:14Z-
dc.date.available2023-10-05T12:16:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДубовий З. С. Формування самостійності майбутніх учителів музики у процесі дистанційного навчання: дис. канд. педагогіки за спец. 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / З. С. Дубовий; наук. керівник А. В. Козир: НПУ імені М. П. Драгоманова, Київ, 2019. - 260 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17923-
dc.description.abstractУ дисертації досліджено проблему формування самостійності майбутніх учителів музики в процесі дистанційного навчання. Проаналізовано значення формування самостійності майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання. Визначено, що самостійність майбутнього вчителя музики є складною професійно-особистісною властивістю, яка виникає на ґрунті засвоєння спеціальних (мистецьких) та психолого-педагогічних знань, втілюється в широкий спектр практичних умінь та навичок, спонукає до активних дій та позапатерналістської поведінки в навчально-професійній діяльності. Її структуру складає інтеграція мотиваційно-сенсового, актуалізаційно-пізнавального, когнітивно-змістового, процесуальнопрактичного й оцінно-рефлексивного конструктів. Здійснено аналіз переваг та недоліків дистанційного навчання майбутніх учителів музики, визначено форми, методи, технологічні моделі, етапи й логіку формування самостійності студентів у дистанційному середовищі. Обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування самостійності майбутніх учителів музики в процесі дистанційного навчання: 1) здійснення компетентного педагогічного управління процесом формування самостійності майбутніх учителів музики засобами дистанційного навчання; 2) інтеграція фахово зорієнтованих дистанційних технологій у межах інформаційно-освітнього середовища педагогічного ЗВО; 3) дидактична адаптація майбутнього вчителя музики до особливостей дистанційного навчання в педагогічному ЗВО. 3 Розроблено комплексну методику як цілеспрямований процес, що ґрунтується на визначених принципах і методичних підходах, реалізується під час вивчення фахових дисциплін професійної підготовки в дистанційному середовищі, поетапно описує засоби та структурує формувальні впливи за концептуальним, змістовим, організаційнотехнологічним та результативним блоками. Висвітлено зміст педагогічного експерименту з перевірки ефективності методики формування самостійності майбутніх учителів музики в процесі дистанційного навчання та доведено її ефективність.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНаціональний педагогічний університет імені М. П. Драгомановаuk
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх учителів музикиuk
dc.subjectсамостійність майбутніх учителів музикиuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk
dc.titleФормування самостійності майбутніх учителів музики у процесі дистанційного навчанняuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dubovyi.pdf3.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.