Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорольова, Наталія Лівіївна-
dc.contributor.authorKorolova, Nataliia-
dc.contributor.authorОверчук, О. В.-
dc.contributor.authorПабат, М. А.-
dc.date.accessioned2023-10-04T18:47:38Z-
dc.date.available2023-10-04T18:47:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКорольова Н. Л. Інтенсивне вивчення іноземної мови як філологічна проблема в умовах збільшення впливу технологій штучного інтелекту на освітні процеси / Н. Л. Корольова, О. В. Оверчук, М. А. Пабат // Актуальні питання у сучасній науці № 9(15). - 2023. - С. 730-742.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17902-
dc.description.abstractМета статті – дослідження взаємозв'язку між інтенсивним вивченням іноземної мови й розвитком технологій штучного інтелекту в контексті філологічних аспектів. Аналізуючи це питання, малося на меті також з’ясувати в рамках статті, як можна вирішити проблему ефективного вивчення іноземних мов в умовах збільшення впливу новітніх технологій. Розглянуто й охарактеризовано штучний інтелект і його основні аспекти використання в освітній галузі. Визначено, що загалом головна ціль використання штучного інтелекту – це полегшити студентську буденність шляхом швидкого отримання необхідної інформації, що значно економить час. Проаналізовано інтенсивний підхід до вивчення іноземних мов і наведено його основні переваги й недоліки. Today, there is an active implementation of information and communication technologies in the educational process of educational institutions of all levels, which became especially relevant during the pandemic, and later during the full-scale invasion. These events led to the development and use of artificial intelligence in the field of education. The purpose of the article was to study the relationship between the intensive study of a foreign language and the development of artificial intelligence technologies in the context of philological aspects. Analyzing this issue, the article also aimed to find out how the problem of effective foreign language learning can be solved in the conditions of the growing influence of the latest technologies. Artificial intelligence and its main aspects of use in the educational field were considered and characterized.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничоа група «Наукові перспективи»uk
dc.subjectфілологічна освітаuk
dc.subjectцифрова трансформація освітиuk
dc.subjectінноваційні технологійuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectтехнології штучного інтелектуuk
dc.subjectphilological educationuk
dc.subjectdigital transformation of educationuk
dc.subjectinnovative technologiesuk
dc.subjectforeign languageuk
dc.subjectartificial intelligence technologiesuk
dc.titleІнтенсивне вивчення іноземної мови як філологічна проблема в умовах збільшення впливу технологій штучного інтелекту на освітні процесиuk
dc.title.alternativeIntensive study of a foreign language as a philological problem in the conditions of the growing influence of artificial intelligence technologies on educational processesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Intensive study.pdf414.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.