Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17855
Назва: Використання цифрових технологій та інноваційних методів для поліпшення читацьких навичок здобувачів вищої освіти
Автори: Буднік, Анжела Олександрівна
Budnik, Anzhela Olexandrivna
Хижняк, Ірина Анатоліївна
Khyzhniak, Iryna Anatoliivna
Ключові слова: читання
цифровізація
рекламування
флешбуки
понятійно-образне читання
антибуки
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПНПУ імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Буднік А. О. Використання цифрових технологій та інноваційних методів для поліпшення читацьких навичок здобувачів вищої освіти / А. О. Буднік // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 2 (143). – С. 61-67.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі активізації та удосконалення навичок читання здобувачів освіти засобами інноваційних методів та цифрових технологій. Обґрунтовано, як сучасні технології стимулюють і поліпшують читання, сприяючи активному залученню студентів до освітнього процесу. Зокрема, обговорюються сутність та алгоритм застосування таких інноваційних технологій, як понятійно-образне читання, колективне занурення в художній текст, рекламування, кольорове читання, антибуки, флешбукінг. Зазначається, що окреслені інструменти дозволяють здобувачам освіти активно залучатися до тексту, розширюючи їхнє розуміння інформації, удосконалюючи концентрацію і пам’ять. Доведено, що понятійно-образне читання та колективне занурення в художній текст активізує різні чуттєві канали, зокрема зорову уяву, що допомагає читачеві глибше розуміти текст, зосереджуватися на деталях, активує емоційні та когнітивні реакції, а також розвиває креативне мислення. Наголошено, що використання таких технологій є корисним при читанні художньої літератури, описів місць або складних концепцій, де візуалізація допомагає сприйняти, зрозуміти і запам’ятати інформацію, сприятиме формуванню спільної ідентичності, зміцнюватиме соціальні зв’язки і співчуття між учасниками освітнього процесу. Автори зазначають, що використання рекламних стратегій та елементів робить процес навчання гнучким та цікавим. Одним із можливих підходів зазначено створення «рекламних кампаній» для конкретних літературних творів або авторів. Це включає створення постерів, рекламних слоганів, антибуків тощо, які зацікавлюють здобувачів освіти і покликані формувати культуру читання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17855
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khyzhniak.pdf257.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.