Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17830
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ма Ши | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-06T08:28:10Z | - |
dc.date.available | 2023-09-06T08:28:10Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Ма Ши Методологічні підходи до формування системного уявлення щодо національної музичної культури в майбутніх учителів музичного мистецтва / Ма Ши // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2022. – № 4 (141). – С. 49-55. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17830 | - |
dc.description.abstract | У роботі визначено педагогічні підходи до формування системного уявлення майбутніх учителів музики щодо національної музичної культури в процесі їхнього навчання у закладах вищої педагогічної освіти. Отримують обґрунтування і розгорнуту характеристику системний, культурологічний, діяльнісний і герменевтичний підходи. Спираючись на концептуальні положення праць дослідників, а також на метод системного жанрового моделювання музичної культури як орієнтир прийнято уявлення про структуру НМК як системно-цілісне явище. Основою НМК є традиція народного мистецтва, фольклор великих і малих народів, що належать єдиній нації. Фольклор є складним явищем, який доцільно представляти і досліджувати як систему пісенних, танцювальних, інструментальних жанрів (міфологічних, ритуально-магічних, календарно-обрядових, епічних, ігрових та інших.). Описано, що застосована в дослідженні жанрова модель НМК дозволяє охопити всі основні характеристики та елементи культурної практики музичного мистецтва, як-от: діяльність музикантів-виконавців; функціонування театрів, концертних організацій, творчих спілок; роботу закладів освіти; виробництво та використання музичних інструментів, нот і книг; активність мас-медіа тощо. А отже, НМК можна розглядати не тільки у ракурсі її жанрового змісту. Однак за будь-якого підходу, з будь-якого погляду теоретичне відображення музичної культури буде багатоелементною, багатогранною і багаторівневою єдністю. Характеризується комплекс педагогічних принципів, методів і форм навчання, які конкретизують реалізацію окреслених принципів в освітньому процесі. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | музична освіта | uk |
dc.subject | методика | uk |
dc.subject | учитель музики | uk |
dc.subject | системне уявлення | uk |
dc.subject | педагогічні принципи | uk |
dc.subject | національна музична культура | uk |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk |
dc.subject | герменевтичний підхід | uk |
dc.subject | системний підхід | uk |
dc.subject | культурологічний підхід | uk |
dc.title | Методологічні підходи до формування системного уявлення щодо національної музичної культури в майбутніх учителів музичного мистецтва | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ma Shi.pdf | 277.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.