Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17825
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРубан, Л. М.-
dc.date.accessioned2023-09-04T13:12:42Z-
dc.date.available2023-09-04T13:12:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРубан Л. М. Умови розвитку обдарувань Сельми Лагерлеф – видатної шведської письменниці /Л. М. Рубан // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2022. – № 4 (141). – С. 27-33.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17825-
dc.description.abstractУ статті здійснено біографічне дослідження дитинства і юності Сельми Лагерлеф, для визначення умов, які вплинули на розвиток її геніальних здібностей до казкотворення. Для досягнення поставленої мети застосовувалися теоретичні методи дослідження: вивчення, аналіз й узагальнення наукової літератури. Біографічне дослідження дитинства і юності С. Лагерлеф поєднує середовищний та персональний підходи. Так, головним чинником, який вплинув на розвиток фантазії та геніальних здібностей до письменництва, були розповіді бабусі С. Лагерлеф про родовий маєток. Дівчинка з великим задоволенням слухала історії бабусі, які були пронизані легендами і таємницями. Коли у трьох річному віці С. Лагерлеф розбив параліч, то єдиною втіхою для неї були саме ці розповіді, в яких дівчинка черпала сили і натхнення. Ймовірно, що саме завдяки цим легендам та історіям про родинне гніздо і Швецію загалом, С. Лагерлеф почала фантазувати і вигадувати свої власні розповіді, які були огорнуті любов’ю до рідного краю. Можливо, що саме бабуся та її історії прищепили дівчинці віру в диво, добро, казку. Адже, не зважаючи на серйозну хворобу, С. Лагерлеф не втрачала віру й надію на краще, мудрість, оптимізм і продовжувала писати свої геніальні твори. Красу домівки письменниця неодноразово зображувала у своїх працях. С. Лагерлеф створила у своїх творах світ, який сповнений романтикою, казковими пригодами, безділлям. У статті виділено риси, які притаманні казкам С. Лагерлеф. По-перше, події у творах письменниці розгортаються у дорогих серцю місцях – місті, країні. По-друге, С. Лагерлеф вдається до романтичних літературних прийомів. По-третє, письменниця використовує у своїх казках відому літературну тактику – персоніфікацію, тобто тварини, птахи, комахи набувають рис людей, вони поводяться як люди. Дійшли висновку, що С. Лагерлеф була романтичною, замріяною особистістю, яка надзвичайно любила свою батьківщину. Окреслена у статті проблема є актуальною і потребує подальшого опрацювання для її ґрунтовного завершення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectбіографічне дослідженняuk
dc.subjectСельма Лагерлефuk
dc.subjectобдаруванняuk
dc.subjectказкаuk
dc.subjectсвітова літератураuk
dc.titleУмови розвитку обдарувань Сельми Лагерлеф – видатної шведської письменниціuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ruban.pdf267.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.