Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17716
Title: Психологічні особливості становлення професійної ідентичності у студентів-психологів протягом навчання
Authors: Симоненко, Світлана Миколаївна
Симоненко, Светлана Николаевна
Symonenko, Svitlana Mykolaivna
Долготьор, І. А.
Keywords: професійна ідентичність
детермінанти
студенти
магістранти
становлення
початкова професіоналізація
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Симоненко С. М. Психологічні особливості становлення професійної ідентичності у студентів-психологів протягом навчання / С. М. Симоненко, І. А. Долготьор // Актуальні проблеми життєвого та професійного самоздійснення особистості : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Психологія самоздійснення особистості : теорія, досвід, практика» (19-20 травня 2023 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова. Одеса : ФОП Бєлий А. Є., 2023. – С. 107-115.
Abstract: В статті розкриваються результати дослідження професійної ідентичності та її становлення в процесі початкової професіоналізації психологів. В дослідженні були задіяні студенти першого курсу бакалаврату та магістранти спеціальності 053 Психологія – 56 осіб. За результатами емпіричного дослідження будо з’ясовано, що між студентами-психологами 1 курсу та магістрантами існують статистично значущі відмінності щодо рівня професійної ідентичності, самосприйняття себе як професіонала, адаптивності, емоцййного комфорту, інтернальності, домінування. Виходячи з аналізу емпіричних результатів дослідження, можна зробити висновок про те, що протягом навчання, або початкової стадії професіоналізації відбувається початкове становлення професійної ідентичності у студентів-психологів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17716
Appears in Collections:Актуальні проблеми життєвого та професійного самоздійснення особистості (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Symonenko, Dolgotor.pdf3.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.