Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17663
Назва: Особливості викладання математики щодо створення креативного освітнього середовища в умовах війни
Автори: Вівсюк, Т. М.
Ключові слова: творче мислення
креативність
математика
Дата публікації: 2023
Видавництво: Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області
Бібліографічний опис: Вівсюк Т. М. Особливості викладання математики щодо створення креативного освітнього середовища в умовах війни / Т. М. Вівсюк // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 103-110.
Короткий огляд (реферат): Творче мислення, креативність, безсумнівно, є дуже корисними навичками сучасної людини. Адже, чим більш нестандартним є життя, тим цікавіше жити. Здатність мислити нешаблонно робить нас дотепними, винахідливими, успішними, щасливими. Ми також надали методичні рекомендації вчителям щодо проведення уроків математики під час воєнного часу. Навряд чи ситуація покращиться зараз, під час повномасштабної війни, коли уроки перериваються через повітряні тривоги чи відключення електроенергії. За спостереженнями вчителів саме війна, а не дистанційне навчання вплинула на те, що діти стали менш сконцентрованими, швидко стали забувати матеріал та потребують постійного повторення тем. Зважаючи на освітні втрати, спричинені війною, та непрості умови навчання, деякі освітяни пропонують переглянути підходи до навчання школярів – це перспективи наших подальших досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17663
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vivsiuk.pdf4.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.