Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17654
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоздрова, Оксана Павлівна-
dc.contributor.authorNozdrova, Oksana Pavlivna-
dc.contributor.authorПрокопенко, Г. С.-
dc.date.accessioned2023-08-09T08:22:19Z-
dc.date.available2023-08-09T08:22:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНоздрова О. П. Професійний розвиток учителів нової української школи / О. П. Ноздрова, Г. С. Прокопенко // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 257-260.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17654-
dc.description.abstractПедагог має відповідати певним вимогам, що ставить перед ним професія. Можна сформулювати декілька основних груп вимог різного характеру, яким має відповідати сучасний педагог, зокрема це: 1. Кваліфікаційні вимоги до сучасного вчителя. 2. Особистісні вимоги, які допомагають виявити три найголовніші компоненти для усвідомлення особистості вчителя та його готовносі до роботи з дітьми. А саме: сформовані погляди педагога та його бачення різнх проблемних ситуацій; те, як педагог може реагувати на соціальні цінності інших та сприймати їх; чи здатний педагог виховувати особистість дитини; способи спілкування та залучення до навчання. 3. Вимоги до творчого рівня педагога. 4. Вимога до здатності мислити професійно, оскільки в цьому реалізується діяльність сучасного педагога як майстра своєї справи. Важливим є те, що вчитель має інноваційно мислити та розвиватись, не відстаючи від технічного та інформаційного процесу. Отже, можна дійти загального висновку, що для того, щоб бути професійним вчителем, треба дотримуватись багатьох вимог, які дуже важливі при роботі з дітьми та під час освітнього процесу в НУШ.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської областіuk
dc.subjectНУШuk
dc.subjectтворчий рівень педагогаuk
dc.subjectучитель нової української школиuk
dc.titleПрофесійний розвиток учителів нової української школиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopenko.pdf4.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.