Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17652
Назва: Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови для формування критичного мислення учнів
Автори: Ноздрова, Оксана Павлівна
Nozdrova, Oksana Pavlivna
Омельченко, М.
Ключові слова: критичне мислення
інтерактивні технології
Дата публікації: 2023
Видавництво: Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області
Бібліографічний опис: Ноздрова О. П. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови для формування критичного мислення учнів / О. П. Ноздрова, М. Омельченко // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 203-207.
Короткий огляд (реферат): Застосування технології розвитку критичного мислення учнів під час вивчення навчальних дисциплін як на уроках, так і в позакласній роботі, створює додаткову мотивацію до навчання. Учні добре засвоюють матеріал, тому що це їм цікаво. Технологія розвитку критичного мислення стимулює загальну активність учнів, сприяє створенню позитивного освітнього середовища й утвердженню системного характеру навчання та самонавчання. За своєю сутністю технологія формування критичного мислення має інноваційний характер: вимагає від учнів застосування нових знань з опорою на раніше засвоєний матеріал; виробляє вміння діяти, приймати рішення самостійно чи в складі команди; розв’язувати конфлікти; шукати, компонувати та застосовувати нову інформацію э різноманітних джерел, використовуючи сучасні технології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17652
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Omelchenko.pdf4.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.