Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17648
Назва: Інклюзивне навчання в умовах війни
Автори: Мороз, Н. О.
Ключові слова: дистанційне навчання
дитина з особливими потребами
інклюзивне навчання
Дата публікації: 2023
Видавництво: Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області
Бібліографічний опис: Мороз Н. О. Інклюзивне навчання в умовах війни / Н. О. Мороз // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 64-73.
Короткий огляд (реферат): Дистанційне навчання дитини з особливими потребами має ряд переваг:  через спілкування з однолітками поліпшується її когнітивний, моторний, мовленнєвий, соціальний та емоційний розвиток;  у ровесників вона вчиться сприймати загальноприйняті моделі поведінки;  відбувається функціонально оволодіння новими вміннями та навичками;  навчання проводиться з орієнтацією на її сильні якості, здібності та інтереси [2]. Для педагогічного колективу створення класів з інклюзивним навчанням теж є своєрідним професійним викликом, який мотивує до: кращого розуміння індивідуальних особливостей здобувачів освіти; оволодіння новими педагогічними методиками, які дають змогу ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності; більш цілісного сприйняття дітей, а також дає змогу подивитися на життєві ситуації їх очима.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17648
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moroz.pdf4.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.