Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17594
Назва: Дидактична концепт-модель художньо-графічної підготовки студентів в системі педагогічної освіти
Автори: Твердохлібова, Яніна Миколаївна
Твердохлебова, Янина Николаевна
Tverdokhlibova, Yanina Nikolaevna
Ключові слова: освітня парадигма
художньо-графічна підготовка студентів
художнє навчання
концепт-модель
педагогічний досвід
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Твердохлібова Я. М. Дидактична концепт-модель художньо-графічної підготовки студентів в системі педагогічної освіти / Я. М. Твердохлібова // лобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 355-356.
Короткий огляд (реферат): Сучасна мистецько-освітня парадигма визначається пошуком нових розробок інноваційних моделей процесу підготовки майбутніх художників-педагогів, в тому разі і професійної підготовки в галузі мистецтва графіки. Вихідними аксіомами для розробки змісту дидактичної концепт-моделі художньо-графічної підготовки студентів педагогічних закладів освіти, є накопичений віками педагогічний досвід навчання в процесі формування особистості художника
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17594
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tverdokhlibova Yanina Nikolaevna.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.