Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17591
Назва: Сучасні вимоги до професійної підготовки менеджерів соціокультурної діяльності
Автори: Ладонько, Л. С.
Ключові слова: професійної підготовки менеджерів
соціокультурна діяльність
інтерактивні методи навчання
професійна підготовка менеджерів
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ладонько Л. С. Сучасні вимоги до професійної підготовки менеджерів соціокультурної діяльності / Л. С. Ладонько // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали V Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 25-26 травня 2023 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, М. В. Пальчинська (рец.)]. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. – С. 165-167.
Короткий огляд (реферат): Зацікавленість професією менеджер соціокультурної діяльності актуалізувалася в останні роки у зв’язку із підвищенням ролі культури та мистецтва у житті людини та суспільства, появою нових технологій у даній сфері, розвитком та комерціалізацією креативних індустрій в світі та в Україні. Характеризуючи вектор змін, що наразі відбувається в соціокультурній сфері, потрібно відмітити наступні очевидні тенденції: – розширення предметного поля діяльності керівників, тобто вихід їх компетенцій за межі суто мистецької діяльності та культурної сфери. Якщо раніше вона представляла собою деякі культурні інституції, такі як театри, музеї чи картинні галереї, то зараз культурна сфера - це сфера духовного життя людей, пов'язана з їхньою освітою, вихованням, інтелектуально- культурним розвитком; простір для створення нових культурних сенсів, практик, технік; – звернення та підтримка високопрофесійної культурної творчості, яка забезпечує якісний рівень національної культури, незалежно від політичної чи комерційної кон'юнктури; – розвиток недержавних некомерційних та комерційних секторів у сфері культури та креативних індустрій як громадських інституцій (приватні театри, виставкові центри, клуби, видавництва, об’єднання незалежних митців тощо). Як наслідок, у суспільстві формується потреба у професійних управлінцях: менеджерах соціокультурної діяльності, які розуміють особливості функціонування конкретних культурних ринків, володіють сучасними знаннями щодо інноваційних технологій та механізмів управління соціокультурною сферою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17591
Розташовується у зібраннях:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ladonko.pdf2.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.